Психолог в дитячому садку

 


Практичний психолог у закладі дошкільної освіти це:

  • «жива» вода для дитини, якою можна зцілити всі рани душі;
  • «швидка допомога»;
  • садівник, який знає, куди посадити ростки, щоб вони розцвіли дивними квітами і які потрібні умови для кожної рослини, і які сусіди;
  • місток між дитиною й іншими дітьми;
  • дорослий, котрий по-справжньому любить гратися;
  • творець психологічного клімату в колективі й каталізатор його творчого потенціалу…

Основними методами роботи психолога є— спостереження за розвитком дитини на всіх вікових етапах, відстеження динаміки розвитку пізнавальної, емоційно-вольової, особистісної сфер дитини.

Діти зазвичай з великою охотою відвідують такі заняття. Нажаль, вирішити психологічні проблеми дітей тільки в умовах дитячого садка, на заняттях з психологом неможливо. Без взаємодії з батьками дитини, така робота буде носити поверхневий характер, і та позитивна динаміка, яка з’явиться у розвитку дитини, дуже скоро зійде нанівець. Тому, в першу чергу, бажання батьків взаємодіяти з психологом, допомогти дитині подолати проблемні моменти, є найважливішим фактором на шляху змін на краще. Тільки спільна плідна робота дасть позитивний результат. Як відомо, краще не чекати проблеми, а зробити все, щоб її уникнути. Тому взаємодію з психологом краще починати з самого раннього віку. Починаючи з раннього віку кожна дитина потрапляє під пильну увагу педагога-психолога, який супроводжує процес адаптації дитини до дитячого садку. Перебуваючи в групі, психолог виділяє дітей зі складною адаптацією, спостерігає за особливостями нервово-психічного розвитку, всіляко підтримує їх, проводить розвиваючі і психопрофілактичні заняття з групою дітей, зазвичай у вигляді рухливих ігор, пальчикової гімнастики.

Основними видами діяльності дитячого психолога є:

  •  діагностика;
  •  корекція;
  •  профілактика;
  •  консультування;
  •  просвітництво.

Немає коментарів:

Дописати коментар