Індивідуальна консультація для батьків 5 - го року життя (за запитом) 8.00 - 9.00 в телефонному режимі
Година спілкування з дітьми середньої дошкільної групи
група № 2 ( 10.35 - 10.45)
група№ 3 ( 10.50 - 11.00)
Подивіться малюнок та попросіть дитину:1.Порахувати кількість котиків, що вона бачить;
2.Визначити, який котик їй подобається найбільше. Чому?
3.Попросіть описати котика, який подобається, та його настрій.
4.Спитайте, який котик за настроєм відповідає настрою дитини.
5.Спробуйте з дитиною продемонструвати всі емоції котиків, проговоривши, які емоції котики відчувають.
6.Проговоріть з дитиною, що могло в котика викликати ці емоції.
7.Спитайте, які емоції відчуває дитина в закладі освіти, на прогулянці, під час сирен, тощо.
❗️Зверніть увагу, якщо дитина обрала котика, який більше подобається, а потім до своїх емоції - іншого. Якщо вона в описі котика не першою ознакою вказує його вигляд, а, наприклад, його стан (засмучений, веселий, зляканий).
❗️Зверніть увагу на те, що є за думкою дитини причинами емоцій котиків і що її.
✅ Вправа допоможе м‘яко дізнатися про емоції дитини, її психологічний стан та прояви емоцій
⠀
Чому під час стресу людина впадає у заціпеніння? Як з цим бути?
⠀
Хтось плаче, хтось агресує, а хтось - впадає у заціпеніння. Чому стрес робить нас пасивними?
⠀
☘️Емоційне виснаження
Людина втомлюються не лише від фізичної роботи. Інтенсивні емоції, що йдуть одна за одною, не дають можливості відновитися, повернути баланс.
⠀
☘️Ангедонія
Або неможливість радіти. Людина - свідомо чи підсвідомо - не дає собі дозвіл на отримання задоволення від життя.
⠀
☘️Незадоволені потреби
Коли їх стає дуже багато, психіка просто завмирає в очікуванні. Чого вона чекає? Звичайно ж, вдоволення потреб.
⠀
Що робити?
Щоб вийти з цієї прокрастинації, слід дати собі відпочинок. Якісний, приємний і сприяючий рефлексії.
⠀
✌🏼Чи знайомий вам стан заціпеніння?
Немає коментарів:
Дописати коментар